Şase (Alt Mekanik) Kontrolü

Eskişehir Oto Ekspertiz

Oto Ekspertiz Eskişehir Şase ve Ön Tertip Kontrolü
Alt Grup Kontrol

Oto Ekspertiz Eskişehir Araçlarda Ön Tertip Muayene ve Bozukluk Belirleme Sistemleri.
Araçların yolda düzgün tek biçimde ilerlemesi can ve mal güvenliğiniz için büyük önem taşımaktadır.
Aracın düzgün ilerleyebilmesi için de belirli mekanik akşamların ve parçaların, birbiri ile uyumlu ve düzgün çalışması gerekir.
Oto Ekspertiz Eskişehir
Araç direksiyonu ile yapılan yönlendirmeler ve tekerleklerin verilen tepkin benzeri olmalıdır.
Detaylı bulgular için

Eğer direksiyon komutunuz ile tekerlekler doğru orantılı çalışmaz ise bu ön mekanik aksamda tek sorun olduğunu gösterir.
Araç öz düzen ve ön mekanik aksamları dahilinde oluşan bu sorunun çözülmesi güvenliğiniz için büyük önem arz etmektedir.
Genellikle ön tekerlerde meydana gelen vuruntu ve normalinden defa sarsıntı oluşması gibi durumlarda aracın ön mekanik aksamında tek sorun olduğunu anlayabilirsiniz.
Bu gibi durumlarda araç ön düzen arızası ile ilgili tamirin yapılması için aracınızı tek servise götürmeniz gerekir.

Aracınızın ön düzen ve ön mekanik aksamı bilgisayarlı Oto Ekspertiz Eskişehir ekipmanlar ile kontrol edilerek arıza belirlenmesi yapılır ve gerekli işlemler başlatılır.
Peki ön düzen nedir? , araç ön düzenarızası neden anlaşılır? diyorsanız sorularınızın cevabını yazımızın devamında bulabilirsiniz.

Öndüzen ayarı nedir , Sebep Yapılır?
ön grup kontrol

Ön düzen, araçların düz ve emin yol tutuşunu sağlar.
Aynı zamanda yoldan kaynaklanan kusurları da absorde eder.
Ön düzen sistemini oluşturan parçalardan bazıları, rot, rot başı, amortisör, ölümsüz dişlisi gibi parçalardır.
Direksiyona sürücü tarafından verilen komut ölümsüz dişli aracılığı ile tekerlere iletilir.
Oto Ekspertiz Eskişehir
Tüm parçaların düzenli olarak çalışması ön düzen sisteminin iyi olmasını sağlar .

Ön Tertip in Arızalı bulunduğu nası anlaşılır ve Ölçülür ?
Ön düzen arızalarının sıkça görülmesinin sebebi ise kullanım şartlarının kötü olması ve ufak çaplı kazalardır.
Bu tarz durumlarda rot ayarları bozulmakta ve otomobillerin sürüş kaliteyi etkilenmektedir.Ön düzen ayarlarında sorun olması durumunda direksiyonda ağırlaşma olur.
Ancak bu her direksiyon ağırlaşması durumunun ön düzen ayarlarında sorun yer aldığı anlamına gelmez.

Örneğin; lastiklerde düşük hava basıncı olması da direksiyonun ağırlaşmasına neden olabilir.
Direksiyonda sağa yada sola çekme, virajlarda sağa ve sola dönme esnasında ön lastiklerden Oto Ekspertiz Eskişehir gelen ötme sesi, lastiğin içten veyahut dıştan gayri muntazam tek biçimde aşınması, araçtan daha önce gelmeyen farklı seslerin duyulması gibi durumlar aracın ön düzen ayarında sorun olduğunun göstergesidir.

Ön tertip ayarları Sebep ve Nezaman Yapılır ?
Aracın her 5000 km de tek ön düzen farklı tek söylemle rot balans ayarına girmesi gerekir.
Bu işlem esnasında aracınızın ön düzen parçalarının hepsi kontrol edilmelidir.
Rot başı en fazla arıza veren parçadır bu sebepten kaynaklı mutlaka kontrol edilmesi gereken tek parçadır.
Aracınızın ön düzen bakımı için mutlaka yetkili servisten destek almalısınız.